Måndag

Idag har det varit en riktig höstdag med väldigt varierande väder. Jag var ute och gick med Brownie på förmiddagen och vi körde racet på spåret med tennisbollen.
 
Sedan bakade jag en sats med chokladbollar och det blev några fler än förra gången, då vi åt upp hela burken på en dag. Eve och jag har en förkärlek till chokladbollar och särskilt City Gross, dom är bäst. ;)
 
Jag cyklade även en sväng och var förbi hos farmor och farfar som inte var hemma, men fick tag på dom senare så farfar och jag bestämde oss för att vi ska ta tag i deras trapp imorgon.
 
Det blev också en härlig tur på 17 km med cykeln runt Örnås i underbar kvällssol. :)
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0