Onsdag

Idag gick jag upp runt nio och efter att jag hade ätit frukost och gjort mig iordning så begav jag mig ut till halvön. Albin gör praktik denna veckan så han är där ute på instrumentsidan, så jag kollade in vad han styrde med och hälsade även på pappa.

Sedan åkte jag in till stan och fikade, gjorde några ärenden på stan, handlade på Maxi och körde ett pass på gymmet. Det var verkligen behövligt!

Jag har även invigt min fina tjejmilentröja som är MYCKET finare än förra årets och den sitter bättre också för den delen. Jag beställde den samtidigt som jag anmälde mig till nästa års lopp, vilket Eve och jag gjorde så fort vi kom hem ifrån Stockholm typ. Tjejmilen var verkligen ett roligt lopp! :)

 

Evelina och jag fick även hem våra komprissionsstrumpor idag som vi beställde ifrån Löplabbet igår. Jag tänkte jag skulle testa dom imorgon om jag hinner springa en runda innan jobbet och om jag inte vaknar upp med allt för mycket träningsvärk. :P

 

 

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0