Tisdag

Idag vaknade jag runt elva och när jag hade ätit frukost och gjort mig iordning så åkte jag och Eve en sväng till Kalmar. Egentligen så skulle jag ha träffat Victor, Axel och Jenny, men två av dom fick tyvärr förhinder så vi får ses en annan gång framöver istället.
 
Trots att ingen av oss var ute efter något särskilt i Kalmar, så hittade jag en stickad tröja, ett linne, underkläder, nagellack, kablar till mitt slutsteg och lite andra smågrejer så det var bra. Det fanns en massa fint i affärerna så det var nästa farligt mycket. :)
 
Nu ska jag snart slå igen min dator, se klart på "The Holiday" och försöka hålla mig uppe ett tag till innan jag får krypa ner i sängen hos min underbara och sova.
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0