Fredagen

Igår sov jag några timmar efter jobbet och sedan åkte Evelina och jag till stan. Vi hittade en massa fint; jag köpte ett par nya löparskor, jättefina hattaskar och några nagellack. Eve köpte en jättefin prickig klänning som hon ska ha på sin skolavslutning och ett par löpartights.
 
Även kvällen spenderades i stan med Anna och Nathalie. Vi var på aw på Åströms och åt god mat. Efter det bowlade vi och jag kom sist som alltid, medans Anna tog hem segern. Sedan drog vi till hamnen och åkte karuseller. Det blev lite väl många snurrgrejer så till slut höll Anna på att spy, men efter ett tag så blev det bättre igen. En riktigt rolig kväll hade vi iallafall! :D
 
 
 
 
 
Den nedersta bilden har jag lånat av Anna. Jag ska lägga upp fler sen när min dator vill börja samarbeta.
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0