Måndag

Heeeejsan svejsan! :)

Det var ett tag sen nu, men det har varit full rulle ett tag. Nu är jag dock lite "långledig" så nu tänkte jag passa på att skriva några rader här.
 
Inatt sov jag hos Daniel och morgonen startade jag med en ordentlig frukost bestående utav ägg, bacon, knäckebröd, juice och o´boy. Det var riktigt gutt! Sedan drog jag till gymmet och körde ett pass med fokus på styrka och det gick riktigt bra! Jag orkade mer än jag trodde och jag lär ha go träningsvärk imorgon. Motivationen till att besöka gymmet har ökat radikalt bara den senaste veckan. Förra veckan var jag till och med innan gymmet och tränade och det var inget jag ångrade efteråt, utan tvärtom! Jag blev mycket piggare efteråt och även på jobbet.
 
Mitt knä har börjat kännas bättre och mycket beror nog på styrketräningen, så nu försöker jag bygga och stärka upp det för att minska skaderisken. I torsdags sprang jag fyra kilometer så Vårruset börjar kännas lite mer peppande nu. Med andra ord; nu är det träning för hela slanten som gäller och så varierat som möjligt för det är då min kropp och jag mår som bäst! :D
 
Idag har jag varit ute och snickrat lite i det härliga vädret och Pepzi har varit med som arbetsledare. Han var med överallt och det blir till att fortsäta med det imorgon också.
 
Nu ska jag krypa ner bredvid min fina som redan har intagit sängen.
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0