Torsdag

Idag har jag faktiskt varit ganska så effektiv och fått en hel del gjort.
 
På morgonen och förmiddagen hade vi sammanträde med byggnadsnämnden och det gick fint. Det var ett tag sen jag var med nu och det är alltid lika kul att träffa alla.
 
Efteråt gjorde jag några ärenden innan jag åkte hem och tog tag i mina garderober. Jag hade tänkt att bara plocka iordning lite bland allt, men till slut så blev det ändå lite som fick gå till insamlingen. Konstigt nog så blev det ändå inte mer plats i garderoberna?!
 
Jag har även målat klart all panel så nu kan jag göra färdigt allting ute också.
 
Kvällen avslutades med ett premiärvarv på spåret. Första för i år, det var ju inte en dag för sent! Det gick relativt smärtfritt med mitt knä och det var skönt att få springa på ett lite mjukare underlag igen och inte bara nöta asfalt hela tiden. Frågan är om jag får sota för löpningen imorgon eller om jag klarar mig ifrån förkylning. Det återstår att se... Hur som helst så måste jag vara pigg tills imon för vi ska nämligen ut ett gäng och det ska bli hur kul som helst! :D
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0