Måndag

Jaha ny vecka igen, tiden går så himla fort!
 
Idag gick jag upp runt elva (min kropp har verkligen vant sig vid att sova halva dagarna). Tro det eller ej, men idag har jag faktiskt varit ganska så effektiv och gått med Brownie, städat garderoberna+byrån och även rensat ut lite, handlat och lagat mat med Evelina. Vi har också bakat lite; Eve har gjort kladdkaka och jag gjorde tre satser med chokladbollar. Det förtjänar vi efter 21 dagar utan godis. Däremot så har det faktiskt gått väldigt bra och nu är jag inte ens sugen på det längre, så himla skönt. Lite snöskottning har det blivit också, fast pappa tog det mesta med traktorn.
 
Jag har cyklat lite på min nya cykel nere i källaren. Pappa har en grej till sin cykel som man kan sätta fast den på och sedan cykla på stället och den passar även på min, så den har jag lånat och det funkar kanon! Det var dock skitjobbigt, men jättehärligt efteråt. Jag har lite träningsvärk i armarna sen Lindas pass igår och jag antar att det är kettlebellsen. Så hemska, jobbiga, tunga och besvärliga, men det ger visst resultat. ;)
 
Nu ska jag snart ta och krypa ner i min säng bredvid min fina katt, saknar dock Daniel.
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0