Måndag

Jag började dagen med att besöka gymmet för första gången på väldigt länge. Det var så länge sen så jag hade nästan glömt hur det kändes att gå dit... Väldigt skönt var det däremot och behövligt också. Jag måste verkligen bli bättre på att gå dit alltså. Jag ägnade mig mest åt styrketräning för mitt höger knä har börjat att strejka tyvärr. Det har gjort ont dom senaste gångerna som jag har varit ute och sprungit. Igår kändes det dock rätt okej när jag var ute och sprang, så jag trodde att det skulle gå bra idag också.... Men icke, knäet sa ifrån så fort jag skulle börja värma upp på löpbandet. Blir det inte bättre så måste jag kolla upp det för nu är det hårdträning som gäller inför Göteborgsvarvet.
 
Efter gymmet var jag och handlade en massa mat och sedan var det bara raka vägen hem och göra sig iordning för ett tandläkarbesök. Som tur var så hade jag inga hål, utan allting såg fint ut förutom lite tandsten som dom skrapade bort.
 
Till middag blev det wookad kyckling, couscous och sallad. Couscous är en ny införd grej i denna familj, tack vare Eve. Jag kan dock inte svara än på om jag gillar det eller inte för jag tycker inte att det smakar något alls typ.
 
Ikväll har en del av åregänget varit här och vi har diskuterat en massa och fikat. Det kommer bli så himla kul och jag är så grymt pepp! Det bästa av allt är att min underbara pojkvän äntligen har bestämt sig för att följa med! :D
 
Nu ska jag låsa igen min iPad och sova så godnatt!
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0