Söndag

Jag har haft världens underbaraste helg med min älskade. <3
 
I fredags gick jag av och på kvällen blev det en massa god mat med Daniel och familjen. Sedan innebandymatch och A-laget spelade skiten ur Värnamo rent ut sagt.
 
Hela lördagen tillbringades i Kalmar. Albin, Evelina, jag och Daniel var inne på stan och kollade rean lite och alla hittade lite. Jag tyckte det var väldigt mycket rea och jag hittade en stickad tröja, ett linne, ett par handskar, några ringar, en klänning, en väska och en tröja. Så fynd gick det minsann att göra. Efteråt så åkte vi till Ussa för den traditionella middagen som hon har varje år. Jag kan inte beskriva hur mycket mat det är utan det måste upplevas. Otroligt gott var det och efteråt så hamnade typ alla i matkoma så kvällen blev lugn. :P
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0