Tisdag

Då har man överlevt ännu en "långvecka" och igår var jag kvar i figge och umgicks med min fina. Vi var och handlade, lagade mat, hälsade på några vänner som nyss har fått barn (han var så söt!), kollade film och bara myste. Man tar verkligen vara på tiden när man är ledig, när man jobbar så som jag gör.
 
Idag mötte jag upp Evelina i stan och hon var med mig på sjukhuset och tog blodprov. Det uppskattades verkligen för jag är totalt livrädd när jag måste göra det. Efteråt så blev det fika på Nilssons. Det är bara ett måste alltså efter en sån grej...
 
Vi gjorde även stan ganska så ordentligt skulle jag vilja påstå. På Intersport fick vi verkligen jättebra hjälp med löparskor. Expiditen kollade våra fötter och kunde därefter konstatera ifall vi hade ett pronerande löpsteg eller vanligt. Både Eve och jag köpte varsitt par och givetvis så blev det asic. Har man väl haft ett märke och är nöjd med dom så vill man helst inte byta. 
 
Jag fyndade även ett par byxor, en väska, handskar, underkläder, t-shirt och ett par vinterskor. Det behövs några riktiga tills vi ska iväg till Åre. 
 
Innan vi åkte hem så var vi och handlade på Maxi och mötte även upp min älskling som följde med hem till Fliset, så nu ska vi vara här ett tag. På fredag blir det bowling och lasergame med åregänget, vilket ska bli grymt kul. :)
 
Jag ska försöka hålla mig vaken ett tag till och se om jag måla naglarna i någon annan kul färg. :)
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0