Tisdag

Idag har solen kikat fram lite och det var så härligt! Brownie och jag gick en långpromenad och det kändes som om man fick lite energi utav ljuset iallafall.

Jag körde ett varv på spåret förrut med mammas längdskidor och det var faktiskt riktigt skönt. Spåret var superfint och tillpackat. Jag tyckte nog att det gick lite bättre denna gången än första, haha.

Eve och jag var även på Lindas träning ikväll, så nu är jag helt slut i kroppen!

Jag har ägnat kvällen/natten åt att kolla farmen och bygglov, göra hårinpackning, ansiktsmask och måla naglarna för att fördriva tiden lite. Ledigheten har gått alldeles för fort (som alltid!) och nu tar vi nya tag igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0