Tisdag

En riktigt jävla skitdag har det varit! Man är så himla bortskämd med att allt är tipptopp jämt så minsta lilla motgång känns som världens undergång typ... 
 
Jag har typ bara degat omkring idag, men bestämde mig för att springa milen förut. Det gick åt helvete rent ut sagt. I Finsjö fick jag börja gå för mitt knä pallade inte mer. Det bara säger ifrån och ibland känns även höften helt konstig också. Jag vet i tusan vad det är, men jag har bestämt mig för att vila veckan ut eftersom jag ändå ska jobba. Jag ska inte ens ta med mig löparskorna till figge för då kan jag verkligen inte ge mig ut. Vila är nog det enda rätta tyvärr och det var idiotiskt utav mig att ge mig ut förrut, men löpningen är verkligen ett beroende och jag blir så jäkla förbannad när jag inte kan springa.
 
Nu ska jag sluta att vara negativ och sova istället...
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0