Helgen

Jag har haft en lugn och skön helg. :)

I fredags fyllde pappa år så vi var ute och åt på Åströms och det var supergod mat, som alltid. Daniel var även med och efteråt så blev det fredagsmys hemma.
 
Lördagen var lika lugn. Jag var ute och sprang med Eve runt kvarteret i lugnt och skönt tempo, precis som jag har blivit rekomenderad att göra. Det kändes ingenting och det var så himla härligt!!! Hoppas verkligen att jag kan bli kvitt allt snart... Mamma och jag var i Mönsterås en sväng och lämnade av Albin hos Felix och handlade lite. Sedan var vi ute och gick med Brownie och efter det blev det bastun. Sen gick jag bort till Anna och kollade på film och käkade en massa chips, en mycket bra kväll! :)
 
Idag har Eve och jag kört in ved och varit ute och gått. Vi passade även på att köpa mer chokladägg i affären. Just nu så har vi en paus med vårt godisförbud för dom har tagit hem marabous chokladägg på ica och vi bara älskar dom! Men efter påsk då jäklar blir det andra bullar. :P
 
Nu ska jag försöka ta tag i min ritning och sedan blir det funktionell träning med Linda. :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0