Löparknä

Efter mycket om och men så har jag äntligen varit och kollat upp mit knä och mycket riktigt så var det som vi trodde löparknä.
 
Han jag var hos var helt kanon och han klämde och kände och konstaterade att jag är jättestel i rumpmuskeln och för att det ska bli bättre så måste jag strechta den+höftmuskulaturen cirka tre gånger om dagen. Vad det gäller träningen så ska jag träna allt som jag känner att jag fixar, exempelvis cykling och cirkelträning. Till helgen sa han även att jag skulle prova att jogga jättelugnt typ 400-500 meter bara och se hur det går och sen succesivt öka farten och längden, lugnt och försiktigt.
 
Det känns så himla skönt att äntligen veta vad det är som spökar i knäet och förhoppningsvis så ska jag kunna fixa Göteborgsvarvet! :)
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0