Tisdag

Igår var jag hos fina Nathalie och söta Mira och vi var ute och gick i solen och fikade också. Sedan var jag på gymmet och kvällen spenderades hos min älskade. <3
 
Idag vaknade jag samtidigt som Daniel och gick upp straxt där efter (egentligen alldeles för tidigt eftersom jag ska vara uppe länge inatt, men men). Jag hade nämligen en klipptid vid halv tio hos Helene. Det var längesen jag klippte mig så hon tog en bra bit. Det är lika bra så jag får bort det färgade som är så slitet, så att jag kan börja spara ut igen.
 
Längtar tills mitt hår är så här långt igen...
 
 
Idag har jag dammat och städat mitt rum så nu är det rent och fint igen. Brownie och jag har även varit på Kvillegärde en sväng och hälsat på farmor, farfar och Ussa. Innan maten gav jag mig ut och sprang 2,3 km. Det tar sig, men idag kändes knät lite ömt men jag fixade att springa iallafall. :)
 
Nu måste jag börja packa lite och göra klart ritningarna innan det är dags för träning med Linda. Jag har sån sjuklig träningsvärk i magen och rumpan, MEN det är gutt! :P
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0