Tisdag

Igårkväll åkte jag till min finaste. Vi myste, var och handlade på Maxi och kollade på tvn. <3
 
Idag gjorde jag världens bästa frukost med ägg, bacon, ostmacka, knäckebröd och o'boy. Mums! :P Sedan begav jag mig till gymmet. Det var längesen jag var där, men det gick kanon. Jag körde två km på crosstrainen och den är just nu min bästa vän för det är nog det närmaste som jag kan komma jämfört med löpning. Det blev även lite styrka. Jag körde några maskiner med lite lätta vikter för jag vågar inte riktigt köra fullt ut med tanke på knäet och det... Avslutningsvis så blev det en km på trappmaskinen. Det var ett riktigt härligt pass och jag var så himla nöjd efteråt! :D
 
När jag kom hem så åt jag lite, duschade och sedan var Eve, mamma, jag och Brownie ute och gick i solen runt Kvillegärde och Jugnerholmarna. Det var riktigt skönt! :)
 
Efter det tog vi en tripp till Högsby. Eve och jag köpte varsin träningstopp på sportaffären och det blev även lite småsaker och ett spel inne på Karlssons. 
 
Vi har även varit på Lindas träning ikväll och det var lika jobbigt som alltid, men riktigt gutt efteråt och det lär nog kännas imorgon...
 
Nu ska jag lägga ifrån mig paddan och kolla bygglov. Jag försöker vända dygnet rätt (fel?) igen för imorgon är det dags att ta på sig uniformen igen. Ångest på det, saknar dock min fina grupp. :) <3
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0