Göteborgsvarvet 2013- vi gjorde det!

Vi har landat här hemma i vardagen igen efter en mycket härlig helg i Göteborg. Vi tog oss igenom Göteborgsvarvet och både Evelina och jag är supernöjda! :D Jag återkommer mer om det sen, ska försöka ladda upp lite bilder också.

 

Jag hängde med Daniel hem till Figge i söndags och igår så städade jag och grejade tills han kom hem ifrån sin kurs. Sedan var vi och handlade, lagade mat, myste och kollade på tvn.

 

Idag har jag varit på gymmet en sväng och benträning var ju bara till att glömma, så istället så fick sig armarna en ordentlig genomkörare. Det var behövligt för jag hatar att träna armar, men det är ju egentligen minst lika viktigt som benen. Jag hade iallafall den snyggaste tröjan på mig på gymmet. Både Eve och jag köpte varsin på mässan i Göteborg. Förutom att den är snygg, så är den riktigt skön också. :)

 

 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0