Lördag

Idag har Evelina och jag sprungit omkring i Oskarshamn och kollat marknaden. Eller ja, vi tittade mest i affärerna och båda hittade lite. Som Evelina uttryckte det: "Men vi har ju bara köpt bra grejer!". Ja allt man handlar är väl bra?! ;) Det blev också gofika på Nilssons och en sväng på Maxi innan vi åkte hem.

 

Jag har varit ute och sprungit en sväng. Det har jag inte gjort sen vi kom hem ifrån Göteborg, utan benen har fått vila en vecka. Träningsvärken ifrån förra lördagen har försvunnit, men benen kändes dock väldigt tunga idag. Trots det så blev det 16 km i relativt lugnt tempo. Förrutom blåsten och alla ormar så var det riktigt härligt. Lite vatten emellanåt hade inte heller varit fel, men nu beställde jag precis ett vätskebälte. Så nu blir det ändring på det också! :)

 

Här är en bild på Eve och mig som mamma tog förra helgen:

 

 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0