Onsdag

Igår var jag med Evelina i Växjö för hon skulle till skolan en stund. Sedan blev det en sväng på stan i regnet. Det fanns som vanligt hur mycket fint som helst och vi köpte lite av varje. Jag köpte löparkläder, en scarfs, hattaskar, en massa nagellack och lite annat smått.
 
När vi kom hem så var vi ute och sprang spåret. Dock i väldigt lugnt tempo för på lördag är det dax för Göteborgsvarvet! Dagen vi har sett fram emot med skräckblandad förtjusning. Det känns som att det enda som kan stoppa mig är mitt cpknä. Det har kännts bra ett tag nu, men i söndags när vi sprang milen så gjorde det förbannat ont rent ut sagt så det återstå att se hur det går på lördag... Hur eller hur så ska jag ta mig runt! Nått annat alternativ finns inte.
 
Nu måste jag ta tag i packningen inför helgen och ikväll är det beredningsmöte.
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0