Vårruset i Växjö

Igår var Eve och jag i Växjö och sprang Vårruset. Även mamma var med och tog kort och hejade på oss. Det var riktigt härligt väder med sol 20 grader.
 
Banan runt sjön är väldigt fin och härlig att springa. Det var dock jäkligt tufft igår, men vi tog oss runt. Eve kom i mål på 26:02 och jag på 27:00. Eve bättrade sin tid med två minuter ifrån förra året, medans jag sprang på 25 minuter förra året så det var lite bättre än i år. Men jag är jättenöjd med tanke på mitt knä och igår kändes det ingenting, så det var riktigt gutt! Utav cirka 6000 löpare så kom Evelina på plats 81 och jag 106, så vi är supernöjda båda två. :)
 
Nu laddar vi om inför Göteborgsvarvet nästa helg!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0