Onsdag

God morgon!
 
Både Albin och jag är lediga idag så vi tog sovmorgon och struntade i att ställa någon klocka.
 
Jag är i Kalmar hela veckan för att göra klart mitt arbete som ska vara inne senast fredag. Jag är verkligen så himla le på skiten nu och vill bara få det klart. Tyvärr så hamnade jag efter typ direkt så när vår lärare har gått igenom en massa nytt så har jag istället försökt att ta ifatt det jag har missat. Dessutom så har vi inte haft många lektioner alls med just CAD och det är svårt att sitta hemma och jobba med det för man har ju ingen man kan be om hjälp...
 
Som tur är så har jag så himla snälla klasskompisar som har tagit sig tid med mig och hjälpt till. Utan dom hade det inte gått! Nu känns det lite bättre än vad det gjorde i måndags för nu har jag "bara" fasaderna kvar att rita, allt annat är inlämnat så det gäller att se det positivt!
 
Igår tog jag en paus i plugget och Albin och jag åkte ut till Långviken och badade och det var faktiskt riktigt skönt! :)
 
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0