Göteborgsvarvet den 17:e maj

Jag har haft en fantastiskt bra helg i Göteborg med familjen och Anna och Oscar. Evelina och jag har för andra året i rad deltagit i Göteborgsvarvet. Det var otroligt mycket folk, både löpare och publik och väldigt, väldigt varmt. Jag var orolig över att jag inte skulle fixa det för jag hade varit jättedeppig över min jäkla vad hela veckan, men vila och voltaren verkade ha gjort susen för benet kändes mycket bättre i lördags. Jag tog mig runt på 2:12:11 och jag är väldigt nöjd med tiden med tanke på omständigheterna och jag förbättrade den också sen förra året, då jag sprang på 2:25:14. Evelina gjorde en otroligt bra tid som sprang på 1:59:59, snacka om på håret ifrån två timmar haha. Hon sprang på 2:27:00 förra året, så man kan ju verkligen säga att vi har utvecklats i alla fall! Nu laddar vi om inför marathon om 11 dagar!
 
Här är några bilder ifrån Evelinas facebook:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0