Lyxfrukost och långpass

Det bästa med att vara ledig är att kunna sova tills man vaknar utav sig själv och sedan gå upp och göra frukost i lugn och ro. Det kallar jag lyx!


Efter frukosten gav jag mig ut och sprang. Jag hade bestämt mig för att det skulle bli ett långpass i mycket lugnt tempo, utan att tänka på tider och fart och istället satsa på att vänja kroppen vid att hålla igång länge. Jag började med att springa till havsslätt och sedan köra 7 km där. Sedan sprang jag och vände vid Saltviksskylten och in mot stan igen och runt förbi Maxi och Scania  tills jag slutligen kom hem igen. Då var benen möra och totalt så blev det 24 km på 2 timmar och 36 minuter, så jag är nöjd. Det lär kännas imon, nu ska jag sova! 

Godnatt! 

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0