Måndag igen...

Så var helgen över och den har varit riktigt bra! Hade myskväll med min fina i fredags, var på Mönsterås marknad med Eve i lördags och cyklade med henne när hon sprang. Jag har åkt på förkylning så har tagit det lugnt ett tag med träningen. Sedan var Nathalie och jag ute och åt på Åströms och hade spelkväll hos henne innan vi gick ut. Det var grymt mycket folk ute och jag träffade Magda så det var riktigt kul. Dansade en del även om det var trångt på dansgolvet. Söndagen ägnades åt plugg och tvätt. 

Bild från i lördags 



Skoldagen har ägnats åt en massa studiebesök och nu har jag tagit en paus i pluggandet inför tentan på fredag. Jag är redan nervös över att jag inte ska klara den eftersom det är hur mycket som helst att plugga på..

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0