Asics gel Ikaia 5

Ikväll var det "handlarkväll" i stan och Intersport hade bra erbjudande på löparskor. För en gångs skull så var det neutrala asics (vilket har varit svårt att få  tag på i vår). Jag drog med mig Daniel till Intersport och vi var där typ prick 18:00 när dom öppnade. Vi gick och kollade lite på kepsar och jackor i lugn och ro, men sen upptäcker jag att typ ALLA kommer med en skokartong i handen och får lite lätt panik. Ilar bort till skorna och ser att dom typ redan är slut och tänker att det är kört. Min vanliga otur när det gäller skor liksom... Tar dock ett varv till och letar ännu mer och hittar ett par med 39,5. Det är typ slagsmål om skorna och det är nästan bara tanter som ska ha skor. Jag håller krampaktigt i min kartong och går bort ifrån allt kaos och provar i lugn och ro och skorna sitter perfekt! 499 kr för ett par nya asics (mina billigaste hittills) och dessutom ifrån vårens kollektion, kvällens kap! 



/Johanna

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Så snygga!

2015-04-23 @ 21:29:19
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0