Bodypump

Idag har jag gjort något som jag inte har gjort på väldigt länge! Nämligen kört ett bodypump-pass. Jag tränade mycket det förrut när jag gick på gymnasiet i Kalmar och tyckte det var riktigt kul!

Min uppfattning hade inte ändrat sig för det var himla roligt, men grymt jobbigt! Det är verkligen en genomkörare för hela kroppen och passar mig perfekt som inte är van att träna med fria vikter, utan bara kör maskiner annars på gymmet. Instruktören var kanon och sa precis vad man skulle tänka på och så under hela passet.  

Jag ska försöka köra detta en gång i veckan. Mest för att jag tycker det är riktigt kul, men det är även en bra komplementträning till löpningen. 


/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0