Måndag

Jag har haft en riktigt bra helg, som alltid. Jag jobbade extra i lördags och fick umgås med underbara kollegor. Sen träffade jag Nathalie på kvällen och vi var ute och käkade god mat. Sen gick vi ner till tivolit och åkte en massa karuseller. Inte så smart efter all mat, men det var riktigt kul! Igår var vi i Fliseryd hela dagen typ och tvättade och städade bilen, sprang 22 km och grillade i vanlig ordning. En kanonbra helg med andra ord!

Nu måndag igen och ny vecka. Jag är inne på min fjärde veckan utav nio med praktik och tiden bara rusar iväg! 

Efter jobbet kom mamma hit och hjälpte oss med våra nya gardiner och det blev jättefint! Sen var vi och handlade mat och en ny spegel till hallen. Hoppas på att kunna sätta upp den imorgon! Sen var det dags för veckans "myspass" som jag kallar det. Med andra ord bodypump. Det är egentligen inte mysigt nånstans, men det är så himla kul och även om det är skitjobbigt så njuter jag till fullo utav varje pass. Det är femte veckan i rad som jag kör nu och först nu vågar man lasta på lite mer vikter och det känns bra! :)

Nu sova så godnatt! 

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0