En lång omväg

Ungefär ett halvår har gått sedan jag tog min examen som byggproduktionsledare och i lite mer än fyra månader så har jag jobbat som arbetsledare. Det har verkligen gått över förväntan och jag har aldrig ångrat att jag tackade ja till den här chansen, utan tvärtom! Jag lär mig nya saker varje dag och jag förvånar ständigt mig själv när jag inser att jag klarar av mer än jag tror. Allting handlar om att våga och att tro på sig själv. Hade någon sagt till mig när jag började byggprogrammet att vid 23-års ålder kommer du att vara arbetsledare på ett byggföretag, så hade jag bara skrattat. Idag är det min verklighet och vardag. Vägen hit har verkligen inte varit spikrak, utan jag har fått bevisa både för mig själv och framför allt för andra att jag platsar i den här branschen. Man skulle kunna kalla det för en lång och krokig omväg, men nu så här i efterhand så har det varit värt det. Jag har lärt mig så otroligt mycket och jag har väääldigt mycket kvar att lära. Det är precis det som driver mig och som gör just byggbranschen så intressant.
 
Hittade en gammal bild på en 18-årig blyg (men söt) snickarpraktikant. :))
 
 
/Johanna

Kommentarer
Postat av: Rosi

Hej, jag heter Rosi och jobbar på tv-produktionsbolaget Jarowskij. Just nu jobbar jag med ett nytt byggprogram för TV4 som jag söker deltagare till. I programserien kommer vi följa hemmafixare som låter våra tittare ta del av deras diverse byggprojekt. Om du tycker detta låter intressant är det bara att maila mig så berättar jag mer. Hoppas vi hörs! / rosi

2016-05-23 @ 16:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0