Ett år senare

Okej, tiden går uppenbarligen väldigt fort. Det är över ett år sedan som jag skrev något här. Jag har funderat på att ta bort bloggen, men nej det vill jag verkligen inte. Ibland är det väldigt kul att gå tillbaka att läsa. 
 
Så, vad har jag gjort det senaste året som är nämnvärt?
 
I februari fyllde jag 25 år och bjöd in till skoldisko med 90-tals tema. Det var verkligen en riktigt lyckad kväll med bästa vännerna och grnyaste djn. 
 
 
I slutet av april åkte jag och Nathalie till Paris! Detta fick jag av henne i 25-års present. Snacka om att jag har världen bästa vän.
 
 
I börja på juli var det dags för min utmaning som jag hade tränat för vädligt länge. Nämligen Ironman 70.3 Jönköping. Tyvärr så blev jag sjuk precis veckan innan och var osäker på om jag ens skulle kunna starta. Jag tog det dock väldigt lugnt och när jag hade klarat simningen så var jag överlycklig resten av loppet. 
 
 
Några dagar efter detta var det dags för en till utmaning som mina chefer hade gett mig i 25-års present; ett tandemhopp! Jag var totalt livrädd inför detta, men det är något bland det häftigaste som jag har gjort och jag skulle lätt kunna göra om det. 
 
 
Juli var en härlig månad och den 22:e var Nathalie och jag i Kalmar på 90-tals festival. Det var riktigt kul och dagen var väldigt lyckad. 
 
 
Förutom detta så har det blivit väldigt mycket renovring utav sommarstugan på Ödängla. 
 
 
Detta kändes som någon sorts årsresume, vilket inte var tanken och förutom allt detta så har det hänt väldigt mycket mer, men det tar vi en annan gång. 
 
/Johanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0