Lediga dagar

Jag njuter av att vara ledig några dagar till. Julen var mysig och lugn. Dagen innan var vi i Högsby och på julafton var vi i Fliseryd. På juldagen så kom min familj ut hit till Ödängla samt farmor, farfar, mormor och Ussa. Sebbe och jag hade gjort fläskytterfilé med potatisgratäng och sås. Det blev lyckat och jag uppskattar verkligen att vi kan bjuda ut folk hit och att vi får plats alltihop trots att vi inte bor så stort. 
 
Vi har även ungåtts med Nathalie och Simon. Nina har varit här en sväng och jag hoppas att Hanna och jag ska hinna ses medans hon är hemma. Annars så har vi mest tagit det lugnt och myst med Pepzi. Jag har tränat en del och vi har fixat lite här hemma. 
 
Imorgon blir det nyårsfirande här ute på Ödängla. 
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0