Ny cykel

För ungefär en månad sedan köpte jag ännu en cykel till mig själv. Denna gången blev det en tempohoj. Jag har känt att jag vill ta cyklingen till en nivå till och spanat på lite tempocyklar, men inte riktigt hittat någon som passar. Den här hittade jag på Facebook på Triathlon- köp och sälj. Cykeln hade gått cirka 20 mil utomhus, annars var den bara körd med trainer. Jag la en handpenning på den ganska så omgående och en vecka senare var jag och hämtade den. Först idag är första gången som jag har cyklat på den då jag har behövt införskaffa nya cykelskor med andra klossar. Jag fick nya skor av Sebbe i julklapp. :-) Sen har jag även varit i Kalmar idag och gjort min första bikefit. Efter jag hade gjort den så kändes cykeln ännu mer rätt och nu vet jag även hur jag ska sitta för att få ut så mycket som möjligt av min cykel. 
 
Jag kommer försöka nöta mycket inomhus nu så jag blir bekväm med cykeln så jag är redo för alla mil på vägarna sen. 
 
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0