Nyår och jobb igen

Denna veckan började ju med nyårsafton. Evelina och jag brukar alltid springa Sylvesterloppet i Kalmar, men jag har inte vågat börja springa än med foten och Evelina kände sig inte pepp så vi deltog tyvärr inte. Däremot så var vi och hejjade så det var kul, men kallt att stå bredvid. Jag hade även några ärenden i Kalmar så det gjorde vi också. På kvällen så kom Peter och Nettan, mamma och pappa och Evelina till oss. Vi åt massa gott och vid tolvslaget gick vi till båtbrygggan och kollade på alla fyrverkerierna. 
 
 
 
 
På nyårsdagen var Evelina och jag och simmade och vi trodde att det skulle vara lugnt i simhallen, men det var jättemycket folk. Dåligt gick det också för min del, men så är det ju ibland. 
 
I onsdags började jag jobba igen och det har varit segt att komma igång, men samtidigt skönt med rutiner igen. 
 
/Johanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0